onsdag 7 juni 2017

Eller kan man?

Hej. Vad längesen.Istället för att skriva en sentimental text om tillvaron så tänker jag bifoga en del av de hundratals bilder som hamnat i min kamerarulle de senaste veckorna. KUL VA.
För jättelänge sedan var det april och jag och Agnes gick runt i en asiatisk mataffär.
 500 meter från vårat hus ligger ett litet sushiställe. Brukar äta antingen där eller hemma på vardagsrumsgolvet. 
Eller på balkongen.
Vårt vardagsrum ser för övrigt ut lite såhär.
Sen hörrni. Efter att jag sa upp mig på mitt jobb som jag bara jobbade 3 månader på, efter att jag köpt nya skor och efter kalla nätter på balkongen i hopp om sommarfeeling. Då kom den äntligen. Sommaren.
Och den lilla tiden som sommaren hunnit vara har varit trevande men stundtals väldigt fin. Ni vet hure kan va. Det är väl såhär alla mina blogginlägg ter sig btw? Att jag berättar att livet e en struggle men att det är ganska fint mittemellan allt? Gud. Så kan man väl inte leva? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar